מסך הכניסה למערכת

מסך הכניסה למערכת

מסך הכניסה למערכת, אשר דרכו תוכלו להתחבר למערכת באמצעות גלישה אינטרנטית לכתובת הישירה של העסק/הארגון שלכם לדוגמא: www.tipulog.co.il/UserName .


אין צורך לזכור אותה בעל-פה. ראשית היא מופיעה בדוא"ל שנשלח אליכם עם ההרשמה, ושנית היא מורכבת בפשטות מכתובת אתר טיפולוג + שם הארגון/שם המשתמש שלכם.
אפשרות כניסה זו עדיפה, שכן במסך זה תוכלו לבחור את אפשרויות האבטחה המתאימים לסוג המחשב ממנו הנכם גולשים. שימו לב - את הכתובת הנ"ל יש להזין בשורת הכתובת של הדפדפן ולא במנוע חיפוש כדוגמת גוגל, או כל שורה אחרת בסרגלי התוספות שלכם.

מסך הכניסה הינו מסך פשוט מאד לתפעול, אולם הוא מכיל מידע חשוב אודות אפשרויות האבטחה המופעלות בעת בהתחברות למערכת. כמו כן הוא מכיל אפשרות לשיחזור סיסמא ( "שכחתי סיסמא" ), במידה ושכחתם את סיסמת ההתחברות.

להלן הסברים אודות האפשרויות הקיימות במסך זה:

התחברות למערכת:

אבטחה (מה זה?) - תווית זו מהווה כותרת ל-2 אפשרויות האבטחה המופיעות מתחתיה, שאחת מהן יש לבחור בטרם ההתחברות. ברירת המחדל בכל התחברות הינה "מחשב ציבורי או משותף", זאת על מנת שלא להותיר עקבות התחברות בשום מחשב, אלא אם בחרתם אחרת. לחיצה על הקישור "מה זה?" חושפת הסברים אודות בחירת אפשרויות אלו.

בחירה באפשרות מחשב ציבורי או מחשב משותף - .בחרו באפשרות זו אם הנכם משתמשים במערכת טיפולוג במחשב ציבורי או משותף. במקרה זה לא ישמרו במחשב פרטי ההתחברות ומשך זמן השימוש לפני ניתוק המערכת יהיה קצר יותר. כמו כן, כדי להגביר את רמת האבטחה אין לאשר לדפדפן לשמור את הסיסמא עבורך במחשבים מסוג זה. ( ראו הסבר בדף מילון מונחים אודות הגדרת מחשב ציבורי או משותף ).

בחירה באפשרות מחשב פרטי - בחרו באפשרות זו רק במקרים בהם הנכם המשתמשים היחידים במחשב זה. במקרה זה מערכת טיפולוג תאפשר משך זמן ארוך יותר של אי פעילות בטרם תתנתק. אזהרה: אפשרות זו מצריכה שמירת נתוני התחברות אישיים על המחשב כגון קבצי עוגיות. על-ידי בחירת אפשרות זו, הנכם מתחייבים שהמחשב עומד בדרישות האבטחה של הארגון שלכם.

איתחול סיסמה ( שכחתי סיסמה ):
אם אין ברשותכם יותר את סיסמת הכניסה למערכת, המערכת תייצר עבורכם סיסמת כניסה חדשה באמצעות שימוש בטופס הנמצא בתחתית מסך הכניסה. את הטופס יש לפתוח ראשית על-ידי לחיצה על הכותרת "שכחתי סיסמה" הנמצאת בתחתית הדף.
לאחר פתיחתו, יופיע שדה אשר יבקש את שם המשתמש שלכם. 

לאחר הזדהות ראשונית תועברו לדף בו תתבקשו הפרטים הבאים:
מספר תעודת הזהות שלכם.
תשובה לשאלת האבטחה. (בעת כניסה ראשונה לתוכנה נתבקשתם ליצור שאלת אבטחה)
לאחר מילוי שדות אלו, ולחיצה על כפתור "אתחל סיסמא" תקבלו קוד חד פעמי בדוא"ל.
כעת תוכלו להיכנס למערכת עם הקוד, ולשנות הסיסמא במעמד כניסה למערכת.





 

    • Related Articles

    • רישום והתחברות למערכת

      תהליך הרישום למערכת טיפולוג הינו קצר, פשוט וללא כל התחייבות! כמו כן לא תידרשו במהלכו להזין שום פרטים של אמצעי תשלום. לקוחותינו נהנים מחודש התנסות חינם במערכת. תהליך ההרשמה כל מה שאתם צריכים זה למלא את דף יצירת הקשר באתר טיפולוג. לאחר מכן נציג יצור ...
    • כניסה למערכת טיפולוג עם קוד חד פעמי

      כניסה למערכת טיפולוג מתבצעת בד"כ באמצעות הזדהות עם שם משתמש וסיסמא. מערכת טיפולוג גם מתירה כניסה באמצעות קוד חד פעמי אשר נשלח במסרון לנייד המשתמש. איך נכנסים למערכת עם קוד חד פעמי? פשוט! בדף ההתחברות למערכת לוחצים על הכפתור כניסה עם קוד חד פעמי ...
    • שליחת קישור לתשלום

      מערכת טיפולוג מאפשרת למשתמשים אשר מחוברים לשירותי החשבוניות והסליקה לשלוח בקשת תשלום למטופלים. הבקשה יכולה להיווצר מתוך לחיצה על חוב המטופל, יתרת זכות או מדוח גבייה. המטופל יקבל לינק לתשלום ובו יבחר כמות תשלומים ויזין את פרטי האשראי ולבסוף מערכת ...
    • תפריט עליון

      סרגל זה נמצא בחלק העליון של המערכת, ומורכב משורת כפתורים בצורת מלבן המאפשרים לנווט בין מסכי המערכת השונים, וכן לבצע פעולות שונות. כל מלבן כחול כזה ניתן ללחיצה, וכן במקרים בהם מופיע חץ לבן בתוך אחד הכפתורים , ניתן לעמוד עליו עם סימן העכבר, ולחשוף ...
    • הפעלת לוח שנה עברי / הוספת חגים ללוח השנה

      לוח השנה בטיפולוג מאפשר הצגה של תאריכים עבריים ואף מועדי ישראל. בכדי להפעיל התצוגה יש ללחוץ על גלגל השיניים ולבחור באופציה הגדרות לוח שנה במסך הגדרות לוח שנה יש לסמן התיבה הצג תאריכים עבריים ולשמור תמונת מסך מיומן בו הופעלה ההגדרה: