תפריט עליון

תפריט עליון

סרגל זה נמצא בחלק העליון של המערכת, ומורכב משורת כפתורים בצורת מלבן המאפשרים לנווט בין מסכי המערכת השונים, וכן לבצע פעולות שונות.
כל מלבן כחול כזה ניתן ללחיצה, וכן במקרים בהם מופיע חץ לבן בתוך אחד הכפתורים , ניתן לעמוד עליו עם סימן העכבר, ולחשוף אפשרויות נוספות הקשורות בכפתור ניווט זה.

תפריט עליון למטפלים פרטיים:

 

תפריט עליון למנהלי מערכת בארגונים:



להלן פירוט אודות אפשרויות הניווט העיקריות, אולם על כולן תמצאו פירוט רב יותר בחלקים הרלוונטים במדריך זה:

דף הבית:
כתור זה מוביל לדף הכניסה הראשי, הכולל תקציר משימות, אירועי לוח שנה ותכונות נוספות.

מטופלים
אפשרות זו מובילה למסך מטופלים, בו תוכלו לצפות, למיין, לסנן ולבצע פעולות הקשורות בכל המטופלים שהנכם רשאים לראות במערכת. 
לחיצה כפולה על שורת מטופל תכניס אותכם למצב עריכה של המטופל הנבחר.

טיפולים
אפשרות זו מובילה למסך טיפולים, בו תוכלו לצפות, למיין, לסנן ולבצע פעולות הקשורות בכל הטיפולים שהנכם רשאים לראות במערכת. במקרה של מטפלים בארגון מדובר בטיפולים שהם הזינו עבור המטופלים השייכים אליהם בלבד.
במקרה של מנחים ומנהלי מערכת, אפשרות זו תציג את כל הטיפולים שתועדו על-ידי המטפלים הקשורים אליהם וגם את אלו שתועדו על ידם בהיותם מטפלים.
על מנת לצפות רק בפרטי הטיפולים שתועדו על-ידם, יכולים משתמשים אלו לבצע מיון בטבלת טיפולים או ללחוץ על קישור "הטיפולים שלי", הנחשף עם מעבר העכבר על כפתור "טיפולים". ( לפרטים נוספים ראו דף טיפולים במדריך זה ).

פעילויות
אפשרות זו מובילה למסך ניהול פעילויות, המאפשר לנהל את כל הפעילויות שתועדו. פעילות הינה כל משימה או עבודה שיש צורך לתעד אותה, והיא איננה טיפול מקצועי (הרצאה, הדרכה, ישיבה וכו' ). בלחיצה על כפתור פעילויות ייפתח קישור נוסף לתיאום פעילות חדשה. האפשרות לתיעוד פעילויות אינה חלק מהגדרות ברירת המחדל במערכת, ועל כן היא אינה תופיע אם מנהל המערכת לא בחר במודול ניהול פעילויות עבור הארגון כולו.

לוח שנה
יומן טיפולים ויומן אישי מקוון לשימושכם המקצועי והפרטי. ניתן לקיבוץ ע"י מיקום משימות ועבור מנהלי מערכת, ניתן לסינון נרחב יותר.
קליק במקום ריק מאפשר להוסיף פגישות ופעילויות אישיות או מקצועיות ליומן. קליק על פעילות קיימת מאפשר לערוך הפעילות, למחקה או להפכה לטיפול.
מצד שמאל (אם המערכת בעברית) ניתן להחליט על תצוגה נוחה עבורכם: יומית, שבועית או חודשית ופריסה של סדר יום.

דו"חות
מגוון דו"חות וגרפים המציגים את הנתונים המוזנים בפרטי מטופלים, טיפולים ופעילויות.

גלגל השיניים (בשורה העליונה מצד שמאל אם המערכת בעברית) - הגדרות

הגדרות מערכת
אפשרות זו מובילה למגוון רחב של הגדרות מערכת, והיא חשופה בפני מנהלי מערכת ומטפלים פרטיים בלבד.
סימון צ'ק בוקס ליד כל אחת מהאפשרויות, מוסיף את המודול הרלוונטי לשימוש במערכת.

טבלאות ערכים
באפשרות זו ניתן להתאים באופן אישי את המערכת לצרכים שלכם:

"סוגי הטיפול' - יופיעו עבורכם ברשימת הבחירה של 'סוג הטיפול' בכל הוספה של טיפול חדש.

"סטטוסי מטופל" - מאפשר לנהל את הערכים בשדה של סטטוס מטופל, שיוצג בפניכם בעת הוספה או עריכה של פרטי מטופל.

"סיבות ביטול טיפול" - מאפשר לנהל את סיבות הביטול שיוצגו כאשר תבחרו באפשרות 'ביטול' בשדה 'סוג הטיפול'. כאן תוכלו לבחור האם המערכת צריכה לחשב עבורכם גבייה או אי גביית תשלום בעבור הביטול.

"תבניות תיעוד" - במסך זה תוכלו לבנות תבניות תיעוד מותאמות אישית, שישמשו אתכם בדומה לטופס בפורמט קבוע עבור שדה תיעוד הטיפול בכל הוספת טיפול חדש. התבנית תכלול כל מה שתגדירו בשדה העורך טקסט בעת הוספת תבנית חדשה.

"מקומות טיפול/פעילות" - מסך זה מאפשר לכם לנהל את מקומות הטיפול או הפעילות שלכם. במידה והנכם עובדים מול מקומות חיצוניים, תוכלו לנהל כאן בצורה נוחה את הפרטים שלהם ולהזין ערך כספי עבור עלות השימוש במקום זה בעת ביצוע טיפול.

"גורמים מפנים" - מסך זה תוכלו לנהל גורמי חוץ, המפנים אליכם מטופלים תמורת תשלום. בכל כרטיס מטופל תוכלו לקבוע גורם מפנה שישמש כברירת מחדל עבורו, ואת התשלום המלא או החלקי שהגורם משלם עבור אותו מטופל. באם אינכם מקבלים מטופלים ממקור הפנייה חיצוני, דאגו לתעד את הטיפולים שלכם תחת ערך "מטופל במימון פרטי".

"סוגי פעילויות" - במסך זה ניתן להתאים באופן אישי את סוגי הפעילויות שלכם, כגון: הדרכה, ישיבה, חניכה, הרצאה, ואת ברירות המחדל של כל שדה.

"מקורות הפנייה" - מסך זה מאפשר לכם לנהל את מקורות השיווק באמצעותם הגיעו אליכם המטופלים.

עזרה
אפשרות זו מובילה לאפשרויות התמיכה במערכת:
מדריך לשימוש - מדריך קצר על שימוש במערכת.
שירות לקוחות - פרטי יצירת קשר טלפוני ווירטואלי עם מערכת טיפולוג.
תנאי שימוש - תנאי השימוש במערכת טיפולוג.

שם המשתמש וציור דמות
אפשרות זו מאפשרת לשנות סיסמא, שאלת אבטחה וניתוק מוחלט מהמערכת. מומלץ להתנתק בכל עבודה על המערכת במחשב ציבורי, או מחשב שאינכם סומכים על פרטיות השימוש בו.

עובדים ( לארגונים בלבד )
אפשרות זו מובילה לטבלה המציגה את כלל פרטי העובדים בארגון, כמעין דף קשר.
במסך זה רק מנהלי מערכת רשאים לבצע פעולות הוספה, עריכה וניהול עובדים.

ניהול לוח מודעות ( לארגונים בלבד )
אפשרות זו מובילה למסך המציג את כל הודעות המערכת המיועדות עבורכם.

 

    • Related Articles

    • גורמים מפנים

      במסך זה תוכלו לנהל את הספקים שלכם - גורמי חוץ המפנים אליכם מטופלים תמורת תשלום,  כגון קופת חולים או משרד הבטחון. בכל כרטיס מטופל תוכלו לקבוע גורם מפנה שישמש כברירת מחדל עבורו. כמו כן בכל תיעוד טיפול תוכלו לשנות את הגורם המפנה באם הוא שונה עבור טיפול ...
    • מקומות מפגש/פעילות

      בטבלה זו תוכלו להוסיף מקומות בהם נערכים מפגשים או פעילויות לדוגמא: בית ספר, מרכז מפגשי, בית חולים ועוד. במידה והנכם עובדים מול מקומות חיצוניים, תוכלו לנהל כאן בצורה נוחה את הפרטים שלהם ולהזין ערך כספי עבור עלות השימוש במקום זה בעת ביצוע מפגש. מקום ...
    • תבניות תיעוד

      טיפולוג מאפשרת לייצר תבניות תיעוד מותאמות אישית או טקסטים קבועים תוך כדי תיעוד המפגש. איפה זה נמצא גלגל שיניים > טבלאות ערכים > תבניות תיעוד וטפסים. במסך ניהול תבניות וטפסים יש ללחוץ על הכפתור חדש לשם יצירת תבנית חדשה, או עריכה (סמן עיפרון), לשם ...
    • הגדרת טבלאות ערכים

      רשומות אלו מכילות מספר רב של טבלאות המיועדות להתאמה אישית של המערכת על פי הצרכים שלכם. ניתן לגשת לרשומות אילו דרך גלגל השיניים --> טבלאות ערכים  ברוב המקרים הטבלאות יכילו ערכים עבור שדות בהם נדרשת בחירה מרובה כדוגמת סוגי המפגשים שאתם מבצעים, מקומות ...
    • הגדרות מערכת

      מסך הגדרות מערכת נגיש למטפלים פרטיים או למשתמשים מסוג מנהל אדמינסטרטור בטיפולוג לארגונים. מסך זה מגדיר בעיקר את אפשרויות השימוש במערכת והגדרות ברירת המחדל. תפריט עליון > הגדרות > הגדרות מערכת כל אפשרות או מודול, ניתנים להסרה משימוש שוטף במערכת, או ...