הרשאות עובדים / סוג הרשאה לעובד

הרשאות עובדים / סוג הרשאה לעובד

ההרשאות במערכת טיפולוג הינן פרטניות לכל משתמש במערכת ומספקות הרחבות ופונקציונאליות נוספת למשתמש. בנוסף ישנו מערך הרשאות בכרטיסי המטופלים אשר נוגע למידע אליו יהיו נגישים המטפלים.

במערכת טיפולוג ישנם ארבעה סוגי הרשאות משתמשים: מנהל אדמיניסטרטור, מטפל, מנחה ומנהל. לכלל סוגי העובדים ישנו יומן פגישות נפרד.

את ההרשאה קובעים תחת כרטיס עובד (חדש או במצב עריכה) בשדה סוג הרשאה.

לכל סוג הרשאה שנייצר ישנן אפשרויות נוספות הנפתחות בהתאם. לעיתים תחת הגדרות מערכת נצטרך לסמן אופציה רצויה בכדי שהרשאות אילו יופיעו.

מנהל אדמיניסטרטור - משתמש מסוג מנהל אדמיניסטרטור פתוח ונגיש להכל, כולל עריכת הגדרות ארגון, קביעת תצורת המערכת, מתן הרשאות ועוד. לכן עדיף שלא כל העובדים יוגדרו כמנהל אדמיניסטרטור ולא יהיו חשופים בפני כל המידע.

למשתמש מסוג מנהל אדמיניסטרטור ניתן להוסיף הרשאה לצפות ביומנים של מטפלים אחרים (תלוי סימון תיבה בהגדרות מערכת - אפשר למנהלים לראות יומנים של עובדים).

מטפל או מנחה - למשתמשים מסוג מטפל או מנחים ניתן לקבוע כי יוכלו לצפות במידע פיננסי. משתמש מסוג מטפל חשוף אך ורק למטופלים המשוייכים אליו ובנוסף תלוי מתן סוג הרשאה בכרטיס המטופל.

משתמש מסוג מנחה רואה את כל תיק המטופל אשר משוייך אליו או משוייך למטפל אשר הוא מנחה שלו.

בכרטיסי מטופלים ישנו שדה שנקרא "הרשאת מטפל עיקרי ( ניתן להוסיף הרשאות לאחר שמירה )". יש לבחור בשדה זה את המטפל של אותו מטופל, אחרת כרטיס המטופל לא יהא נגיש עבור המטפל. לאחר שמירה של הרשאת מטפל עיקרי ניתן לשייך מטפלים נוספים ולקבוע עבורם הרשאות ספציפיות ברמה של ניהול המטופל:

מנהל - משתמש מסוג מנהל הינו משתמש עם פונקיונאליות מורחבת. ניתן להסתיר שדות תרשומת אישית ותיעוד טיפול, ניתן להסתיר מידע פיננסי, ניתן להוסיף הרשאה לצפייה ביומנים של מטפלים אחרים וניתן להגביל גישה למטופלים ספציפיים(עפ"י סטטוס מטופל).

לדוגמא, נרצה לייצר כרטיס עם הרשאת מנהל, כאשר נרצה להגבילו בצפייה של רשומה רפואית ונרצה לאפשר גישה ליומנים של אחרים, דוגמא זו אידיאלית למנהלנים שכן אינם רשאים לצפות במידע רפואי אך רוצים לנהל יומני פגישות.

mceclip0.png

 

מנהל בעל הרשאות אילו יוכל לנהל גבייה ולקבוע פגישות לכלל המטפלים בארגון.

 

 

 

    • Related Articles

    • ניהול עובדים/משתמשים ניהול הרשאות והוספת עובדים

      טיפולוג מאפשרת להוסיף, לערוך ולנהל את עובדי הארגון וכן להעניק להם הרשאות מערכת בהתאם לסוג המשתמש שתקבעו עבורם. לתשומת לבכם, ניתן לקבוע עבור כל עובד כל סוג הרשאה, ועל-כן יש לבחור את סוג המשתמש בקפידה (ראו בהמשך). הוספת עובד חדש / משתמש חדש בכדי להוסיף ...
    • תפקידי עובדים

      אופציה זו זמינה בטיפולוג לארגונים בלבד. מסך זה מאפשר לכם להוסיף ולערוך את תפקידם של עובדי הארגון השונים.  הגדרות תפקיד אלה ישמשו אתכם לצרכי ניהול בלבד, ואינן משפיעות על הרשאות המערכת. הוספת תפקידי עובדים: תפריט עליון > גלגל שיניים > טבלאות מערכת > ...
    • יכולות המטפל בטיפולוג

      במצב ברירת מחדל מבלי להדליק אופציות נוספות, מטפלים אינם רואים מידע פיננסי, אינם רואים מפגשים שלא הוא תיעד, אינם רואים יומנים של אחרים ולא יכולים לספק הרשאות למטפלים אחרים בעבור המטופלים שלהם. במאמר זה נדון ביכולות השונות של המטפל, וכיצד ניתן לאפשר ...
    • איפוס סיסמא לעובד

      לחץ לצפייה במסך מלא תחת מערכת ארגונית מנהלי המערכת הינם היחידים אשר יכולים לאפס סיסמא בעבור כלל העובדים במערכת. המלצתנו היא כמובן איפוס סיסמא עצמאי ולא לאפס סיסמא ישירות מכרטיס העובד אך לעיתים אין מנוס. לטובת איפוס סיסמא לעובד יש לגשת לעובדים ואז ...
    • שעון נוכחות

      טיפולוג מאפשרת לנהל שעון נוכחות לכלל העובדים ביתר קלות, מנהלי המערכת יוכלו להפיק קובץ אקסל מסודר עם כניסה ויציאה מהשעון של העובדים בכל רגע נתון. ראשית יש לוודא כי בסרגל העליון ישנו כפתור מסוג  פעילויות: במידה ואין, על מנהל מערכת להפעיל חזרה את ...