יצוא טבלאות והמידע במערכת - ייצוא מטופלים/ייצוא מפגשים ועוד

יצוא טבלאות והמידע במערכת - ייצוא מטופלים/ייצוא מפגשים ועוד

אנו מאפשרים לייצא את כל נתוני המערכת שצברתם בין אם לטובת גיבוי ובין אם אתם מפסיקים לעבוד עם התוכנה.
ככלל ניתן לייצא כל טבלה בטיפולוג לאקסל על ידי לחיצה על כפתור "עוד פעולות" ואז >> ייצוא. לאחר אזהרה על תצורת שמירת הנתונים ומתן אישור לאזהרה תיפתח חלונית ובה יהא כתוב שהקובץ יצוא נתונים יישלח אליכם במייל בקרוב. בד"כ תוך מספר דקות מקבלים מייל ובו לינק להורדת הקובץ. חשוב שתהיו מחוברים למערכת טיפולוג בעת לחיצה על הלינק.
הייצוא תמיד יעבוד על התצוגה הקיימת ברגע הלחיצה לכן יש לוודא שאין לכם חיפוש מתקדם שנשמר ויגרום לסינון חלק מהנתונים. הדרך הקלה ביותר לאפס את הסינון היא פשוט ללחוץ על X ליד שדה החיפוש מעל לטבלה.
בחלק מהדוחות ניתן לייצא גם לאקסל וגם ל-PDF.

להלן הדגשים החשובים בבואכם לייצא נתונים מטיפולוג:
1. מטופלים CSV: ייצוא כלל פרטי המטופלים כולל אלו ה-"לא פעילים" מתוך תפריט: מטופלים >> עוד פעולות >> ייצוא (יש לשים לב לבחור בחיפוש המתקדם גם את ה"לא פעילים"). הקובץ שיורד הוא בפורמט CSV ותוכנת אקסל מאפשרת לפתוח אותו.
2. מפגשים CSV: ייצוא כלל המפגשים (הרשומות הרפואיות) לפורמט CSV באותו אופן: מפגשים >> עוד פעולות >> ייצוא. כאן אין צורך לבחור את ה"לא פעילים" שכן כלל הרשומות מופיעות. רק יש לוודא שאין לכם סינון פעיל ב"חיפוש מתקדם" כדי שכל הנתונים ייוצאו. הקובץ שיורד הוא בפורמט CSV ותוכנת אקסל מאפשרת לפתוח אותו.
3. מפגשים PDF: בנוסף לייצוא לאקסל מומלץ לייצא את כל הרשומות בפורמט PDF מגליון המפגשים. ניתן להגיע לייצוא בתפריט דוחות >> דוח גליון מפגשים למטופל >> PDF. 
4. קבצים ותמונות: ניתן להוריד ידנית או לבקש מאיתנו לקבל את הקבצים ביחד עם טבלת המרה (טבלת המרה זו טבלה שתעזור לתוכנה אליה אתם עוברים לדעת כל קובץ למי הוא שייך)
5. שאלונים: אם היה שימוש בשאלונים יש לייצא אותם בפורמט CSV בתפריט שאלונים >> עוד פעולות >> ייצוא. אם מעורבת חתימה או שדה תמונה בשאלונים ששלחתם יש להדפיס אותם בתפריט צפייה בשאלון >> לחיצה על אייקון מדפסת בצד שמאל למעלה מתחת ללוגו.
6. יומן רופא: מומלץ לייצא כל שנה בנפרד (מומלץ גם לטובת מס הכנסה וגם בגלל ריבוי נתונים להדפסה). יש ללחוץ על כפתור "הדפסה" ולהדפיס כ-PDF. הדפדפן עלול להיתקע בהמרה ל-PDF מכיוון שהוא מכין המון דפים להדפסה אז  יש להמתין מספר דקות.
7. יומן רישום מוקדם של מתרפאים (לוח שנה): ייצוא כל שנה בנפרד (מומלץ גם לטובת מס הכנסה וגם בגלל ריבוי נתונים להדפסה). יש ללחוץ על כפתור "הדפסה" ולהדפיס כ-PDF. גם כאן הדפדפן עלול להיתקע בהמרה ל-PDF אז להמתין מספר דקות.
8. דוח אירועים: מומלץ לייצא גם את דוח האירועים בפורמט PDF כגיבוי.
9. חשבוניות: ניתן לייצא מטיפולוג את נתוני החשבוניות אך יש לזכור כי המקור נמצא בתוכנת החשבוניות איתה התחברתם ויש להיות בקשר איתם להמשך עבודה/שמירת הנתונים.
10. סליקות: ניתן לייצא מטיפולוג את נתוני הסליקות אך יש לזכור כי המקור נמצא אצל ספק הסליקה שלכם ויש להיות בקשר איתם להמשך עבודה/שמירת הנתונים.

11. חשוב לזכור כי מדובר במידע רפואי רגיש ויש להתייעץ עם מומחה אבטחת מידע ותקנות הרשות להגנת הפרטיות לגבי האפשרות המתאימה לאחסן אותם אצלכם! 
זכרו כי בצורת שמירה זו של הנתונים על מחשבכם האישי או כל התקן אחר, נתונים אלו חשופים כמו כל קובץ אחר הנמצא על מחשבכם, והם כבר אינם מוגנים באמצעי האבטחה של המערכת.

לחצו כאן לצפייה בסרטון המסביר את עיקרי האפשרויות: https://www.loom.com/share/7ac1b81423364db8868e015cffa59c79

כמובן שאנו כאן לרשותכם בעל שאלה או עזרה.


    • Related Articles

    • גיבוי נתוני מערכת

      טיפולוג מאפשרת גיבוי מלא של כלל הנתונים אשר שמרתם במערכת בין אם בדוחות PDF או טבלאות אקסל. ראשית סרטון יצוא נתונים בסיסי: https://www.loom.com/share/7ac1b81423364db8868e015cffa59c79 שנית יצוא נתוני בסיס של מטופלים ואת המפגשים לאקסל, באמצעות כמה ...
    • מחלקות מטופלים

      טיפולוג מאפשרת לייצר שדה בחירה מרובה אשר מאפשר לבצע סינון נתונים מתקדם יותר גם בטבלת מטופלים וגם ברוב הדוחות אשר במערכת. איפה זה נמצא תחילה נפעיל את המנגנון: גלגל שיניים > הגדרות מערכת > סמנו לאפשר מודול ניהול מחלקות מטופלים. לאחר הדלקת המנגנון יש ...
    • טבלאות המערכת

      מערכת טיפולוג מציגה את רוב המידע באמצעות טבלאות. טבלאות אלו בנויות במבנה קבוע ומכילות מגוון רחב של אפשרויות להקל על התנהלותכם בתוך המערכת. להלן כמה מן האפשרויות הנפוצות לביצוע. בתחתית דף זה תמצאו צילום מסך המתאר את המיקומים בפועל של כל אחת מהאפשרויות ...
    • הדפסת גליון מפגשים

      בטיפולוג ניתן בקלות להדפיס את גליון המפגשים. בתפריט העליון תחת דוחות יש לבחור ב"דוח תיעוד מפגשים למטופל". בדו"ח עצמו יש ללחוץ על חיפוש מתקדם ולסנן בהתאם לצורך. דוגמא לסינון בתמונה הבאה: כפי שרואים בתמונה ניתן לבחור לראות את הדוח על פי מטפלים, ...
    • עבודה עם המערכת

      נרשמתם לתקופת הנסיון בטיפולוג, אז ראשית כל ברוכים הבאים.  בקצרה על התוכנה, טיפולוג מאפשרת לכם לקבוע פגישות ביומן, לתעד מפגשים, להפיק חשבוניות ועוד. במאמר זה נדון בהמלצת המערכת כיצד לעבוד עם התוכנה ונציין מאמרים אשר נוגעים בנושא של ביצוע התאמות ...