הגדרות מערכת

הגדרות מערכת

מסך הגדרות מערכת נגיש למטפלים פרטיים או למשתמשים מסוג מנהל אדמינסטרטור בטיפולוג לארגונים.
מסך זה מגדיר בעיקר את אפשרויות השימוש במערכת והגדרות ברירת המחדל.
תפריט עליון > הגדרות > הגדרות מערכת

כל אפשרות או מודול, ניתנים להסרה משימוש שוטף במערכת, או הוספה בהמשך העבודה עם המערכת, על-ידי סימון או מחיקה של סימן ה-V מתיבת הבחירה.

אפשרויות כלליות במערכת

 

אפשר הוספת פרטי איש קשר נוסף בפרטי מטופל
סימון התיבה מאפשר הוספת איש קשר נוסף. האפשרות תתווסף באופן גורף לכל טפסי הוספה ועריכת מטופל.

מספור טיפולים לפי סוגי טיפול
סימון תיבה זו יאפשר לכם לקבוע את אופן מספור הטיפולים לפי סוג הטיפול. לאחר סימון התיבה יש לגשת לגלגל השיניים > טבלאות ערכים > סוגי טיפול ולהגדיר את אופן המספור בהתאם. ישנן 3 אפשרויות: ללא מספור-הטיפול לא יקבל ערך מספרי כלל, מספור לפי סוג טיפול-כל טיפול ימוספר בסדר עולה בהתאם למספר האחרון של אותו סוג טיפול, מספור אחיד-המספור יהיה בסדר רץ לכל הטיפולים ללא קשר לסוג הטיפול.

הוספת קטגוריות סינון לסוג טיפול
ניתן לבחור קטגוריות סינון נוספות בנוסף לסוג טיפול. אם נבחר לקיים קטגוריות סינון נוספות יתווספו טבלאות נוספות תחת גלגל שיניים > טבלאות ערכים אשר ייקראו בשמות הקטגוריות שבחרנו להוסיף. בייצוג הטבלאי תחת מטופלים או טיפולים ניתן לסנן תוצאות עם ערכים מהקטגוריות שבחרנו.

מספר ימים עד לבקשת קוד אימות דו-שלבי חוזר מאותו דפדפן
כאשר מבצעים כניסה למערכת אחת לתקופה מתבקשים לציין את קוד האימות ובוחרים האם יישלח במסרון או במייל. כאן ניתן לקבוע כי נתבקש לעשות כך אחת ל21 יום או אחת לשבוע.


ניהול מודולים במערכת

אפשר מודול ניהול תשלומים
כאשר תיבה זו מסומנת תאפשר המערכת לנהל תשלומים עבור כל טיפול לרבות מחיר הטיפול שברצונכם לגבות, וכן מעקב הגבייה . אם אין לכם צורך במעקב תשלומים, הסירו את הסימון בתיבה זו, ולא יופיעו עבורכם שדות התשלום בתיעוד הטיפולים, תיעוד בפעילויות, וחישוב עלויות עבור מקומות טיפול וגורמים מפנים. שדות מעקב תשלומים לדוגמא: מחיר טיפול, מחיר פעילות, עלות השימוש במקום טיפול וכו'.

אפשר מודול ניהול גורמים משלמים מפנים חיצוניים
גורם מפנה הינו גורם חיצוני המפנה אליכם מטופלים ומשלם לכם עבור כל טיפול. כאשר תיבה זו מסומנת תאפשר לכם המערכת לנהל בקלות את העבודה מול ספקים אלו, לרבות פרטי ההתקשרות עימם, וניהול הגבייה מול ספקים אלו.

אפשר מודול ניהול פעילויות שאינן טיפולים
סימון תיבה זו מאפשר תיעוד וניהול פעילויות שאינן חלק מתיעוד הטיפולים אחד-על-אחד, כלומר הן אינן משוייכות למטופל מסויים. פעילויות לדוגמא: הדרכות, חניכה או כל עבודה אחרת שתרצו לנהל לפי השדות הבאים: סוג פעילות, תאריך, שעה, משך, מקום, וסכום התשלום עבור הפעילות שביצעתם.

אפשר מודול ניהול מקומות טיפול או פעילות
סימון תיבה זו מאפשר ניהול פרטי מקומות טיפול והזנתם בתיעוד טיפול או פעילות (אם נתמך). באם תיבה זו אינה מסומנת, לא יופיע הקישור "מקומות טיפול/פעילות" בתפריט רשומות נוספות, ולא תוכלו להזין פרטי מקום הטיפול או מקום הפעילות בתיעודים.

אפשר מודול ניהול מקורות הפנייה
סימון תיבה זו מאפשר הזנת הדרך באמצעותה הגיע המטופל אליכם. שדה זה משמש למטרות מעקב ובחינת אפקטיביות של דרכי השיווק. מקורות פנייה לדוגמא: פרסום באינטרנט, אתר האינטרנט שלי, פייסבוק, פרסום בעיתון וכו'

אפשר מודול ניהול סיבות הפנייה
סימון תיבה זו יאפשר הזנת ערך סיבת הפנייה בכרטיס מטופל לצורך מעקב. לאחר סימון התיבה ושמירת ההגדרות תוכלו לעדכן סיבות הפנייה בתפריט הגדרות > רשומות נוספות > סיבות הפנייה.

אפשר מודול ניהול מחלקות מטופלים
סימון תיבה זו מאפשר שיוך של מטופל למחלקה וצפייה בדוח מחלקות. לאחר סימון התיבה ושמירת ההגדרות תוכלו לעדכן מחלקות בתפריט הגדרות > רשומות נוספות > מחלקות.

אפשר מודול ניהול מטופלי משנה
סימון תיבה זו מאפשר הוספת מטופלי משנה תחת כרטיס מטופל. אפשרות זו טובה בעיקר לניהול משפחות, כך ששם כרטיס המטופל יהיה 'משפחת ישראלי' ואליה יתווספו מטופלי המשנה של המשפחה.

אפשר מודול שימוש בתבניות תיעוד עבור שדה תיעוד מהלך הטיפולים
סימון תיבה זו מאפשר שימוש בתבניות טיפול מוגדרות מראש בעת תיעוד טיפולים. ניתן ליצור תבניות אלו בתפריט רשומות נוספות >> תבניות טיפול. לאחר הגדרת התבניות, תוכלו להשתמש בהן בכל תיעוד של טיפול.

אפשר מודול לוח שנה אישי
סימון תיבה זו מאפשר שימוש ביומן המערכת כיומן טיפולים ויומן אישי.

אפשר מודול מנהל משימות
סימון תיבה זו מאפשר תיעוד וניהול פעילויות שאינן חלק מתיעוד הטיפולים אחד-על-אחד, כלומר הן אינן משוייכות למטופל מסויים. פעילויות לדוגמא: הדרכות, חניכה, חפיפה או כל עבודה אחרת שתרצו לנהל. עבור ארגונים הפעילויות עשויות לשמש גם כשעון נוכחות ומעקב ביצוע תשלומים לעובדים. לדוגמא ניתן אף להזין ערכים לחישוב שכר כמו נסיעות, שיופיעו בדוח עובד ויכולים להישלח לרואה החשבון להוצאת משכורת.

אפשר מודול נעילת טיפולים
זוהי אפשרות שנועדה להגן עליכם בצורה משפטית אם תבחרו להתשמש בה. כאשר תיבה זו מסומנת, יוצג במערכת עבור כל טיפול בנפרד כפתור שיאפשר נעילה מוחלטת של אותו טיפול ויגן עליו מפני עריכה או מחיקה. במקרה של ארגוני מטפלים, אפשרות זו תוצג למנהלים ולמנחים בלבד. שימו לב! על מנת שאפשרות זו תשמש אתכם בפן המשפטי במקרה הצורך, הנעילה הינה מוחלטת ולא ניתנת לשינוי בשום מקרה!

אפשר מודול נעילת פעילויות
זוהי אפשרות שנועדה להגן עליכם בצורה משפטית אם תבחרו להתשמש בה. כאשר תיבה זו מסומנת, יוצג במערכת עבור כל פעילות כפתור שיאפשר נעילה מוחלטת של אותה פעילות ויגן עליה מפני עריכה או מחיקה. שימו לב! על מנת שאפשרות זו תשמש אתכם בפן המשפטי במקרה הצורך, הנעילה הינה מוחלטת ולא ניתנת לשינוי בשום מקרה!

 

הגדרות ברירת מחדל

סוג טיפול ברירת מחדל - סוג הטיפול שיופיע כברירת מחדל בכל הזנה של טיפול חדש.

מקום טיפול ברירת מחדל - מקום הטיפול שיופיע כברירת מחדל בכל הזנה של טיפול חדש.

גורם מפנה ברירת מחדל - אפשרות זו רלוונטית רק במידה וסומן מודול 'ניהול גורמים משלמים מפנים חיצוניים'. שדה זה מגדיר את ברירית המחדל של הגורם המשלם על הטיפול בכל הזנה של טיפול חדש.

סטטוס מטופל ברירת מחדל - סטטוס המטופל שיופיע כברירת מחדל בכל הזנה של טיפול חדש.

משך טיפול ברירת מחדל (דקות) - משך הטיפול בדקות שיופיע כברירת מחדל בכל הזנה של טיפול חדש.

מקור הפניית המטופל ברירת מחדל - המקור השיווקי דרכו הגיע המטופל שיופיע כברירת מחדל בכל הזנה של מטופל חדש.

ימי עבודה - אפשרות זו קובעת את ימי העבודה המאושרים לקביעת פגישות טיפוליות.

שעת התחלת יומן טיפולים - השעה ממנה והלאה יתחיל יומן הטיפולים. במידה והנכם רוצים לצפות ביומן ב 24 שעות יש להזין ערך של 00:00

מחיר טיפול פנימי ברירת מחדל - מחיר הטיפול שיופיע כברירת מחדל בכל הזנה של טיפול חדש, אלא אם כן צויין מחיר אחר בכרטיס המטופל.

מס' מודעות לתצוגה בו זמנית בלוח ההודעות הארגוני ( לארגונים בלבד ) - בשדה זה ניתן להגביל את כמות המודעות אשר ניתן להציג בו זמנית על פני לוח המודעות הארגוני אשר נמצא בדף הבית.

תמיכה בתעודות ואישורים

אפשר ניהול המצאות ביטוח בתוקף עבור מקום הטיפול

אפשר ניהול המצאות חוזה התקשרות למול מקום הטיפול

אפשר תיעוד המצאות רשיון עסק למקום הטיפול

אפשר ניהול המצאות חוזה עבודה עבור גורם מפנה

אפשר ניהול המצאות רשיון עסק עבור גורם מפנה

אפשר תיעוד המצאות חוזה העסקה למטפלים ( לארגונים בלבד )

אפשר תיעוד המצאות אישור רפואי למטפלים ( לארגונים בלבד )

אפשר תיעוד המצאות תעודת יושר למטפלים ( לארגונים בלבד )

 

    • Related Articles

    • גיבוי נתוני מערכת

      טיפולוג מאפשרת גיבוי מלא של כלל הנתונים אשר שמרתם במערכת בין אם בדוחות PDF או טבלאות אקסל. ראשית סרטון יצוא נתונים בסיסי: https://www.loom.com/share/7ac1b81423364db8868e015cffa59c79 שנית יצוא נתוני בסיס של מטופלים ואת המפגשים לאקסל, באמצעות כמה ...
    • הגדרות הדפסת מפגש

      טיפולוג מאפשרת לעצב את סיכום המפגש עם אפשרות לכלול את נייר המכתבים שלכם וגם להחליט אילו שדות יופיעו כאשר תדפיסו את המפגש. סרטון הסבר: https://www.loom.com/share/6fc697603a714f158008f2e2bb7784d0 איפה זה נמצא גלגל שיניים > הגדרות הדפסת מפגש נתחיל בשדות ...
    • הגדרות לוח שנה

      במסך זה תוכלו להגדיר תצוגת לוח שנה ומשך משימה בערכי ברירת מחדל. איפה זה נמצא גלגל שיניים > הגדרות לוח שנה תצוגת לוח שנה ברירת מחדל - תצוגת לוח השנה בתצורה של פריסה יומית, שבועית חודשית ואף סדר יום. שעת התחלת יום עבודה - תקבע את השעה בה יתחיל הלוח ...
    • קוד אימות דו שלבי

      קוד אימות דו-שלבי בטיפולוג הינו מנגנון אבטחה שמטרתו לוודא בעזרת אמצעי זיהוי נוסף שהמשתמש המנסה להיכנס למערכת אכן רשאי להתחבר.  המנגנון נכנס לפעולה אחת ל-7 ימים או 21 יום מכל דפדפן בו עושים שימוש במערכת (ברירת המחדל היא 7 ימים וניתן לשנות ל21 יום או ...
    • הסתרת שדות בכרטיס מטופל

      בטיפולוג ניתן להסתיר שדות בכרטיס המטופל בקלות ולעבוד בצורה נוחה ומותאמת אישית איפה זה נמצא גלגל שיניים > הגדרות תצוגה/הסתרת שדות > פרטי מטופל/ת (סמנו להסתרה) כל שדות כרטיס המטופל יהיו לנגד עינינו. כל שדה שנרצה להסתיר יש לסמנו בV. לדוגמא: למנהלי מערכת ...